Zasady gry OGame
Zasady gry OGame
1. Konta
Użytkownikiem konta jest osoba, której adres e-mail jest adresem stałym na koncie.
Na koncie może grać tylko jedna osoba. Wyjątek stanowi tak zwane zasiadanie konta. Zamiana kont w obrębie jednego uniwersum musi nastąpić z udziałem działu suportu poprzez zgłoszenie na stronie support.ogame.pl
Konto przekazane zmienia swojego użytkownika. Ponowne przekazanie konta może mieć miejsce minimalnie po upłynięciu 30 dni. Nowy użytkownik powinien zmienić adres e-mail w ciągu 12 godzin od czasu przejęcia konta.
2. Multikonta
Każdy gracz może logować się tylko na jedno konto w danym uniwersum.
W sytuacji, gdy gracze okazjonalnie, z reguły lub zawsze korzystają ze wspólnego dostępu do internetu np. w szkołach, na uniwersytetach lub w kafejkach internetowych, w tym przypadku należy zgłosić to Operatorowi Gry jeszcze przed rozpoczęciem gry na support.ogame.onet.pl
Między tymi kontami zabronione są wszelakie kontakty flot, jak również niedozwolone są innego rodzaju wspólne działania.
3. Zasiadanie konta
Zasiadanie konta oznacza przekazanie konta innemu graczowi, aby go pilnował.
W takich przypadkach musi zostać poinformowany Operator Gry jeszcze przed rozpoczęciem zasiadania przez stronę support.ogame.pl
Konto może być zasiadane przez maksymalnie 12 godzin.
Okres zasiedzenia zostanie uznany za zakończony po zalogowaniu się właściciela konta. Żadne ruchy flot nie są dozwolone podczas zasiadania konta. Zagrożenie atakiem jest jedyną sytuacją, kiedy zasiadający może przemieścić flotę(y) na planetę lub księżyc.
Zasiadający może używać surowców do budowy budynków lub do przeprowadzania badań, jednak nie może używać do produkcji statków i systemów obronnych.
Zasiadanie konta jest dozwolone, jeśli nie było ono zasiadane w ciągu ostatnich 7 dni.
4. Bash
Zabronione jest atakowanie planety lub księżyca więcej niż 6 razy w ciągu 24 godzin. To dotyczy również misji mających na celu zniszczenie księżyca.
W specjalnych oraz wyszczególnionych uniwersach na forum (board.ogame.onet.pl) możliwa jest zmiana reguły bash lub zniesienie jej.
Ataki sondami szpiegowskimi lub rakietami międzyplanetarnymi nie zaliczają się do reguł basha.
Bashing jest dozwolony tylko w przypadku, gdy sojusz gracza jest w stanie wojny z innym sojuszem. Wypowiedzenia wojny musi nastąpić w odpowiednim dziale forum i spełniać wymogi regulaminu.
5. Push
Jest zabronione by silniejsze konto otrzymywało korzyści surowcowe od konta słabszego.
Push to między innymi transport surowców przez gracza słabszego do silniejszego gracza z większą liczbą punktów bez uzyskania widocznych korzyści dla niego lub celowe zniszczenie floty o gracza z większą ilością punktów, aby profitować z powstałego pola niszczeń.
Handel musi być zakończony w ciągu 48 godz.
W wyjątkowych sytuacjach (np. podział ataku związku, zdobyczy czy pomoc recyklerów...), musi być poinformowany Operator Gry poprzez system zgłoszeń na stronie support.ogame.pl.
6. Bugusing/ Skrypty
Wykorzystywanie błędów w oprogramowaniu bądź bugów jak również nie zgłaszanie ich jest surowo zabronione.
Używanie programów jako interfejs pomiędzy graczem a grą jest niedozwolone.
Zakazana są również każde inne formy automatycznie generowania informacji w celu uzyskania niedozwolonych korzyści przez grupę graczy.
7. Groźby odnoszące się do życia
Zastraszanie innych graczy, członków zespołu, pracowników lub innych osób jest surowo zabronione.
8. Zniewagi i spam
Zabronione są wszelakie formy zniewag oraz spam.
9. Język
Wydawca gry zastrzega sobie prawo do usunięcia graczy, którzy nie potrafią posługiwać się językiem polskim (np. w grze, na forum oraz na IRC).
10. Niedostosowanie się do wymienionych reguł
W zależności od złamanej reguły gracz może zostać ukarany ostrzeżeniem lub całkowitym usunięciem z gry.
Obsługa Gry decyduje o rodzaju oraz czasu trwania kary jak również można się do niej odwołać w przypadku blokady konta.
11. OWU
Zasady są uzupełnieniem OWU i muszą być przestrzegane.
Użytkownikiem konta jest osoba, której adres e-mail jest adresem stałym na koncie.
Na koncie może grać tylko jedna osoba. Wyjątek stanowi tak zwane zasiadanie konta. Zamiana kont w obrębie jednego uniwersum musi nastąpić z udziałem działu suportu poprzez zgłoszenie na stronie support.ogame.pl
Konto przekazane zmienia swojego użytkownika. Ponowne przekazanie konta może mieć miejsce minimalnie po upłynięciu 30 dni. Nowy użytkownik powinien zmienić adres e-mail w ciągu 12 godzin od czasu przejęcia konta.
2. Multikonta
Każdy gracz może logować się tylko na jedno konto w danym uniwersum.
W sytuacji, gdy gracze okazjonalnie, z reguły lub zawsze korzystają ze wspólnego dostępu do internetu np. w szkołach, na uniwersytetach lub w kafejkach internetowych, w tym przypadku należy zgłosić to Operatorowi Gry jeszcze przed rozpoczęciem gry na support.ogame.onet.pl
Między tymi kontami zabronione są wszelakie kontakty flot, jak również niedozwolone są innego rodzaju wspólne działania.
3. Zasiadanie konta
Zasiadanie konta oznacza przekazanie konta innemu graczowi, aby go pilnował.
W takich przypadkach musi zostać poinformowany Operator Gry jeszcze przed rozpoczęciem zasiadania przez stronę support.ogame.pl
Konto może być zasiadane przez maksymalnie 12 godzin.
Okres zasiedzenia zostanie uznany za zakończony po zalogowaniu się właściciela konta. Żadne ruchy flot nie są dozwolone podczas zasiadania konta. Zagrożenie atakiem jest jedyną sytuacją, kiedy zasiadający może przemieścić flotę(y) na planetę lub księżyc.
Zasiadający może używać surowców do budowy budynków lub do przeprowadzania badań, jednak nie może używać do produkcji statków i systemów obronnych.
Zasiadanie konta jest dozwolone, jeśli nie było ono zasiadane w ciągu ostatnich 7 dni.
4. Bash
Zabronione jest atakowanie planety lub księżyca więcej niż 6 razy w ciągu 24 godzin. To dotyczy również misji mających na celu zniszczenie księżyca.
W specjalnych oraz wyszczególnionych uniwersach na forum (board.ogame.onet.pl) możliwa jest zmiana reguły bash lub zniesienie jej.
Ataki sondami szpiegowskimi lub rakietami międzyplanetarnymi nie zaliczają się do reguł basha.
Bashing jest dozwolony tylko w przypadku, gdy sojusz gracza jest w stanie wojny z innym sojuszem. Wypowiedzenia wojny musi nastąpić w odpowiednim dziale forum i spełniać wymogi regulaminu.
5. Push
Jest zabronione by silniejsze konto otrzymywało korzyści surowcowe od konta słabszego.
Push to między innymi transport surowców przez gracza słabszego do silniejszego gracza z większą liczbą punktów bez uzyskania widocznych korzyści dla niego lub celowe zniszczenie floty o gracza z większą ilością punktów, aby profitować z powstałego pola niszczeń.
Handel musi być zakończony w ciągu 48 godz.
W wyjątkowych sytuacjach (np. podział ataku związku, zdobyczy czy pomoc recyklerów...), musi być poinformowany Operator Gry poprzez system zgłoszeń na stronie support.ogame.pl.
6. Bugusing/ Skrypty
Wykorzystywanie błędów w oprogramowaniu bądź bugów jak również nie zgłaszanie ich jest surowo zabronione.
Używanie programów jako interfejs pomiędzy graczem a grą jest niedozwolone.
Zakazana są również każde inne formy automatycznie generowania informacji w celu uzyskania niedozwolonych korzyści przez grupę graczy.
7. Groźby odnoszące się do życia
Zastraszanie innych graczy, członków zespołu, pracowników lub innych osób jest surowo zabronione.
8. Zniewagi i spam
Zabronione są wszelakie formy zniewag oraz spam.
9. Język
Wydawca gry zastrzega sobie prawo do usunięcia graczy, którzy nie potrafią posługiwać się językiem polskim (np. w grze, na forum oraz na IRC).
10. Niedostosowanie się do wymienionych reguł
W zależności od złamanej reguły gracz może zostać ukarany ostrzeżeniem lub całkowitym usunięciem z gry.
Obsługa Gry decyduje o rodzaju oraz czasu trwania kary jak również można się do niej odwołać w przypadku blokady konta.
11. OWU
Zasady są uzupełnieniem OWU i muszą być przestrzegane.
Blacharz- Moderator
- Liczba postów : 65
Join date : 04/12/2010
Age : 37
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach